უმაღლესი ლიგა
2021-22 სასწავლო წლის მეშვიდე ტურში უმაღლეს ლიგაში დაფიქსირდა 2 მოსწავლის (ორივე თბილისიდან, 1 მეექვსე და 1 მეხუთე კლასი) ნამუშევარი.
თითოეულ ამოცანაში მონაწილეს შეიძლებოდა მიეღო სამი სხვადასხვა შეფასება: 2, 1 ან 0 ქულა. ქვემომოყვანილი ცხრილი გვიჩვენებს თითოეულ ამოცანაში 2, 1 და 0 ქულიანი შეფასებების რაოდენობას.
ქულები |
ამოცანები |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 ქულა |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 ქულა |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 ქულა |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
პირველი ლიგა
2021-22 სასწავლო წლის მეშვიდე ტურში პირველ ლიგაში დაფიქსირდა 2 სხვადასხვა რეგიონის 6 მოსწავლის ნამუშევარი. მათ შორის:
კლასი |
რაოდენობა |
მე-3 |
1 |
მე-4 |
1 |
მე-5 |
1 |
მე-6 |
3 |
ქვემოთ მოცემული ცხრილი გვიჩვენებს რეგიონების მიხედვით მონაწილეთა განაწილებას:
# |
რეგიონი |
რაოდენობა |
1 |
თბილისი |
4 |
2 |
მცხეთა-მთიანეთი |
1 |
3 |
იმერეთი |
1 |
თითოეულ ამოცანაში მონაწილეს შეიძლებოდა მიეღო სამი სხვადასხვა შეფასება: 2, 1 ან 0 ქულა. ქვემომოყვანილი ცხრილი გვიჩვენებს თითოეულ ამოცანაში 2, 1 და 0 ქულიანი შეფასებების რაოდენობას.
ქულები |
ამოცანები |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 ქულა |
1 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 ქულა |
4 |
1 |
2 |
4 |
4 |
0 ქულა |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
გაქვთ დამატებითი კითხვები? მოგვწერეთ...