უმაღლესი ლიგა
2021-22 სასწავლო წლის მეოთხე ტურში უმაღლეს ლიგაში დაფიქსირდა 3 მოსწავლის (სამივე თბილისიდან, 2 მეექვსე და 1 მეხუთე კლასი) ნამუშევარი.
თითოეულ ამოცანაში მონაწილეს შეიძლებოდა მიეღო სამი სხვადასხვა შეფასება: 2, 1 ან 0 ქულა. ქვემომოყვანილი ცხრილი გვიჩვენებს თითოეულ ამოცანაში 2, 1 და 0 ქულიანი შეფასებების რაოდენობას.
ქულები |
ამოცანები |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 ქულა |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 ქულა |
0 |
2 |
3 |
2 |
1 |
0 ქულა |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
პირველი ლიგა
2021-22 სასწავლო წლის მეოთხე ტურში პირველ ლიგაში დაფიქსირდა 5 სხვადასხვა რეგიონის 16 მოსწავლის ნამუშევარი. მათ შორის:
კლასი |
რაოდენობა |
მე-3 |
1 |
მე-4 |
0 |
მე-5 |
9 |
მე-6 |
6 |
ქვემოთ მოცემული ცხრილი გვიჩვენებს რეგიონების მიხედვით მონაწილეთა განაწილებას:
# |
რეგიონი |
რაოდენობა |
1 |
თბილისი |
8 |
2 |
შიდა ქართლი |
4 |
3 |
კახეთი |
2 |
4 |
აჭარა |
1 |
5 |
მცხეთა-მთიანეთი |
1 |
თითოეულ ამოცანაში მონაწილეს შეიძლებოდა მიეღო სამი სხვადასხვა შეფასება: 2, 1 ან 0 ქულა. ქვემომოყვანილი ცხრილი გვიჩვენებს თითოეულ ამოცანაში 2, 1 და 0 ქულიანი შეფასებების რაოდენობას.
ქულები |
ამოცანები |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 ქულა |
3 |
5 |
6 |
0 |
5 |
1 ქულა |
7 |
3 |
2 |
10 |
6 |
0 ქულა |
6 |
8 |
8 |
6 |
5 |
გაქვთ დამატებითი კითხვები? მოგვწერეთ...